czwartek, 13 grudnia 2012

Nagrodzona praca pisemna

                                                                                                                    Zakopane, 12.12.2012 r.
                                                            Droga Kasiu !
          Dawno Cię nie widziałam. Chciałabym się z Tobą zobaczyć, ale niestety jestem daleko, aż w Zakopanem. Jest tu tak ładnie, uznałam, że napiszę Ci jak wygląda zimowe Zakopane.
         Najbardziej spodobał mi się odwrócony dom. Dach był na dole, a wejście wysoko. Tak jak każdy dom zbudowany był z drewna. W Zakopanem dachy są pokryte gontem. Jest tu również dużo miejsc, w których można zobaczyć charakterystyczne dla tych okolic zwierzęta, np: kozice, świstaki. Nie jest to jednak łatwe, bo żyją one wysoko w górach i płoszą się.
        Można zachwycić się ślicznym widokiem szczytów gór. Giewont przypomina śpiącego człowieka, a na "wąsach" stoi krzyż. Dla "zakupoholików" czekają Krupówki, centralny deptak Zakopanego i wielka galeria handlowa
       Jest jeszcze dużo miejsc w Zakopanem, które są ładne, Nie mam jednak czasu, by je opisać. Kiedy wrócę do Zamościa, przywiozę Ci kierpce. Pozdrawiam Cię serdecznie.

Wiktoria Samborska VI a